GEMEENTEBELANGEN LIJST 7 EN GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN

02-03-2018 10:37

Bert Norbart, voorzitter van politieke partij Gemeentebelangen roept kiezers op om 21 maart a.s. hun stem uit te brengen op Gemeentebelangen lijst 7.

Ik ben al ruim 40 jaar lid van politieke partij Gemeentebelangen en samen met Gerrit Harmeling, die helaas is overleden, heeft hij inhoud aan deze politieke partij gegeven en verder uitgebouwd.

Ook voor de komende raadsverkiezingen doet de partij mee en heeft nieuwe leden aangetrokken hetgeen voor het voortbestaan heel belangrijk is.

De jeugd heeft de toekomst en Gemeentebelangen is erin geslaagd om jongeren en vrouwen voor  gemeentepolitiek aan zich te binden.

Deze jonge mensen hebben nieuwe ideeën, nieuwe impulsen en vormen weer de basis voor de partij en het voortbestaan ervan.

Voor Gemeentebelangen is het belangrijk dat de jeugd gekozen wordt, zowel vrouwen en mannen.

Ziet U onze kandidatenlijst dan kunt U zelf constateren dat dit geen loze kreten zijn  en samen proberen we Drimmelen verder op de kaart te zetten en voor uw belangen op te komen.

Met uw steun moet dit lukken.

Gemeente Drimmelen bestaat uit 6 kernen, voor al deze kernen gaat Gemeentebelangen aan de slag waarbij ons programma als leidraad zal dienen, zie hiervoor onze site www.gemeentebelangendrimmelen.nl  en ten alle tijden kunt u ons aanspreken/meepraten over ons programma .

Onze partij heeft afgelopen weken deze jonge mensen aan U voorgesteld en we noemen ze nog eens. nr. 2 Marieke van Schendel, nr. 3 Marco Segeren, nr. 4 Arjan Segeren.

Hier komen nog bij de jongeren die niet op de kandidaten lijst staan maar wel actief lid zijn.

Geef deze mensen een kans en  ga in ieder geval stemmen op woensdag 21 maart a.s.

Bert Norbart                                                                                                                                                                                    Voorzitter Gemeentebelangen.