De beste wensen voor 2019!

Zoals u weet heeft Gemeentebelangen in 2018 vele onderwerpen die onze inwoners aan gaan behartigd. Ook in het nieuwe jaar zullen wij uw belangen wederom behartigen.

U bent ten alle tijden van harte welkom op onze fractievergaderingen. U kunt contact opnemen via deze website en via onze Facebook site.

Wij wensen u een goed, gezellig en vooral gezond 2019!

Nieuwjaarsgroet
behartigd. Ook in het nieuwe jaar zullen wij uw belangen wederom behartigen.
onze website www.gemeentebelangendrimmelen.nl en via onze Facebook site.
Wij wensen u een goed, gezellig en vooral gezond 2019!

Wilt u uw inbreng geven? Graag! Zie het vergaderschema wanneer wij vergaderen: Vergaderschem a GBD.pdf

Wij zijn een lokale politieke partij die zich inzet voor het behartigen

van de belangen van de inwoners van de gemeente Drimmelen.

10-11-2015 07:37
Klik hieronder op de link en u kunt het stuk lezen in pdf. Bijdrage GB Begrotingsvergadering 5 november 2015.pdf (238,2 kB)
<< 14 | 15 | 16 | 17 | 18 >>