De beste wensen voor 2019!

Zoals u weet heeft Gemeentebelangen in 2018 vele onderwerpen die onze inwoners aan gaan behartigd. Ook in het nieuwe jaar zullen wij uw belangen wederom behartigen.

U bent ten alle tijden van harte welkom op onze fractievergaderingen. U kunt contact opnemen via deze website en via onze Facebook site.

Wij wensen u een goed, gezellig en vooral gezond 2019!

Nieuwjaarsgroet
behartigd. Ook in het nieuwe jaar zullen wij uw belangen wederom behartigen.
onze website www.gemeentebelangendrimmelen.nl en via onze Facebook site.
Wij wensen u een goed, gezellig en vooral gezond 2019!

Wilt u uw inbreng geven? Graag! Zie het vergaderschema wanneer wij vergaderen: Vergaderschem a GBD.pdf

Wij zijn een lokale politieke partij die zich inzet voor het behartigen

van de belangen van de inwoners van de gemeente Drimmelen.

02-03-2018 10:37
Bert Norbart, voorzitter van politieke partij Gemeentebelangen roept kiezers op om 21 maart a.s. hun stem uit te brengen op Gemeentebelangen lijst 7.  Ik ben al ruim 40 jaar lid van politieke...
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>